28 oktober 2009

Hej Småland!

I morgon eftermiddag drar jag till de djupa skogarna och det blå havet vid den småländska kusten. Där ska det firas Halloween med bästa vännerna + några andra trevliga bekanta. Det ska jagas rådjur (sambon och övriga machomän i sällskapet), det ska plockas svamp (tanterna ägnar sig åt denna aningen vänare syssla), det ska lagas mat, ljugas, drickas vin och skrattas! Det ska bli sååååååå mysigt! Hörs kanske på söndag (om jag mot förmodan får lite långtråkigt och testar att lägga in något trevligt inlägg från min iPhone).
Så nu vet ni att jag har en iPhone också, snart vet ni snart allt om mig. Happy holidays!

4 kommentarer:

Maj Korner sa...

Det låter avundsvärt mysigt! Fast jag hade nog sällat mig till männen, jag har aldrig jagat och det skulle vara intressant att se hur det går till.

Fyll dina energiförråd nu och skratta så du får ont i käkarna!

Magica de Hex sa...

Det ska jag absolut göra! Ha en skön halloween!

M/S Design sa...

Å vad mysigt hoppas ni får fint väder, du/ni får ha det så trevligt.
Mariana

Speja sa...

iphone, jag som knappt kan SMS:a. Låter i alla fall som en superhelg, ha det fint!