5 oktober 2009

Fenomenet Anna Anka & Co

Vad ska man säga, vad ska man tro? Programmet Svenska Hollywoodfruar med dessa tre svensk-amerikanska "damer" måste ju vara fejk, påhitt, rena fantasin, eller hur? Jag ger mig den på att filmteamet + "damerna" sitter i en cool bar någonstans i Californien och smuttar på var sin drink och skrattar läppen av sig över all uppståndelse de har lyckats skapa här hemma. Eller?

För det kan väl ändå inte vara sant att dessa våp verkligen finns – en som känner sig "tom" utan läppstift (tom i bollen?), en som gör någon konstig film och har plastikopererat tuttarna så att de sitter som två tennisbollar med skrynkel emellan och en satkärring som tycker att den enda uppgift en kvinna har är att behaga sin man ...

Vad säger ni om saken?

5 kommentarer:

Susanna sa...

Ja, du.....Anka & Co är som seriefigurer allihop.
Anna vinner pris i otrevligaste uppförandet, resten är ja, ohyggligt ointressanta människor.

Maria med kylskåpet och tantan med sin egen film - det är ändå årets bästa underhållningsprogram.

Dum, dummare, dummast....jag kan bara inte ge dem kredit för att de kanske varit smarta och fångat en rik karl... skulle förövrigt aldrig byta med dem någonsin - ever...

Magica de Hex sa...

Nej det är ett i högsta grad märkligt fenomen, och ändå fascineras vi av dem. Undrar varför egentligen? För att få gotta oss i att det kanske inte är så himla kul att vara rik ...?

En del av mej sa...

Det kommer nog bara hålla i sej ett tag. Allt nytt är ju spännannde.
Det blir nog platt fall snart.
"Upp som en sol och ner som en pannakaka".

M/S Design sa...

Jag klarar inte av att titta på programmet och läser inte heller något om dom, sorgliga typer.

Magica de Hex sa...

Jag funderar på om jag skulle ta och köpa mig ett riktigt beigefärgat läppstift ... mums!