14 december 2009

Jag behöver en personal shopper!

Jag kommer ingen vart ... med mina julklappar. Det är inte så himla noga rent generellt – sambon får klara sig utan och döttrar och vänner likaså – inte för att det så många som brukar få, men några nära och kära brukar ändå få något litet. Det är barnbarnen som självklart MÅSTE få klappar. Några har jag beställt på nätet men resten? När och hur ska jag klara att gå ut och trängas och skuffas med min klumpfot?
Jag skulle verkligen behöva en "personal shopper"!
Någon?

6 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Kan man inte köpa allt (och lite till) på nätet nuförtiden?

Magica de Hex sa...

Om man inte vet vad man ska ge en 8-åring, en 12-åring och en 16-åring ...?

Maj Korner sa...

Men, de måste väl skicka önskelistor till tomten? Annars funkar det ju inte.

Fast du, kan du inte ge dem böcker? Där är du ju experten.

Magica de Hex sa...

Tror du att de VILL HA böcker, ha, ha! Böcker är som mjölk i de hemmen, rena stapelvaran!

M/S Design sa...

Du har kommit längre än mej trots ditt ben för jag har ännu inte handlat en enda, sjukdommarna avlöser varandra.
Har jag tur ska jag börja på torsdag.

Magica de Hex sa...

Usch då, krya på dig!