19 april 2009

När ni nu ser den här avslöjande bilden på delar av min tomt så förstår ni varför jag undvikit att fotografera den tidigare. Vem charmas av en leråker? Högarna ni ser nedanför leran och grävmaskinen är min sambos SAKER som han har lagt under pressenningar medan vi väntar (?) på att vi ska hitta ett bättre ställe. Men om vi återgår till leran så hoppas jag mycket av den här dagen eftersom några av mina kurskamrater från trädgårdsdesignen ska komma hit och ge sina dyrbara tips och råd. Det ska bli spännande att få se vad som kommer ut av detta! Fortsättning följer ...

5 kommentarer:

Mifflan sa...

Hahaha! Där är ju den där grävskopan som jag behöver ha till min gräsmatta :)

Daniel sa...

Ja inte har ni det lätt i stugan! ;)

Magica de Hex sa...

Nä visst är det jobbigt? Jag börjar misströsta om att det ska bli något annat än en leråker ...

Speja sa...

Ha! En trädgård som ser värre ut än vår. Tack för det, känns riktigt muntert. Här har vi djupa spår härs och tvärs genom gräsmattan, jordhögar och lera - men vi har en liten bit gräsmatta också. Den räcker i alla fall till att slå kullerbyttor på. Men du ska ju få proffsig hjälp nu. Oj, vad fint ni kommer att få det. Sedan.

Magica de Hex sa...

Ja fan tro´t men tack för de uppmuntrande orden. Och visst är det skönt när man får höra att någon har det värre ...? Skadeglädjen är den enda sanna ...