23 april 2009

Inget att skratta åt

Ni som följer min blogg (ja, det är faktiskt några stackars skrämda själar som offrar sig då och då ...) vet att jag satte in 2 sprillans nya skruvar i munnen i januari. Då hade jag varit tandlös (3 tänder saknas i övre höger tandrad). Då jag fick mina nya skruvar i januari hade jag varit utan tänder sedan i augusti. Närmare bestämt 18 augusti 2008. Men nu är det nära! Nästnästa onsdag kommer jag nämligen att få en brygga ovanpå nämnda skruvar (visste ni förresten att de här två skruvarna hittills har kostat mig ungefär 15 000 kr och att hela kalaset när det är klart kommer att kosta ca 25 000 kr?). Tänka sig – snart ser jag normal ut igen, det tog bara 8 månader. Då kan man nästan visa upp sig för vem som helst, till och med för kungen kanske?

4 kommentarer:

Tesstamente sa...

Hjälp vad dyrt! Men för kungen är det värt det;-)

Susanna sa...

Ja, kära någon det är inte billigt. Många åker hit och fixar sina tänder men det är väl så dags att komma med det nu....
Lycka till då iallafall!

Magica de Hex sa...

Dyrt som satan.

Carolina 2anewlife sa...

Det är inte billigt med tanplågarn alls... hua. Jag ska fixa en tand som kommer kosta minst 5000:- Roligare kan man ha för de pengarna.