13 april 2011

Många krogsvängar blir det

Min äldsta dotter är lite ledsen. Det skär i hjärtat på ett modershjärta när avkomman inte mår bra, det har vi ältat otaliga gånger här i cyberspejs. Men ack, vad det skär. Jag var helt enkelt tvungen att tröstbjuda henne på middag på trevlig (och god!) restaurang ikväll. Trots att jag ska gå på krogen imorgon kväll också! Men så sällan som det sker annars så gör det ingenting egentligen. Ville bara skryta lite med hur jag "svänger" mina lurviga.
Ser fram emot att få träffa några väldigt speciella bloggvänner irl i morgon kväll!

2 kommentarer:

M/S Design sa...

Det är inte kul när dom är det.
Men ha det så trevligt i 'svängen'

G sa...

Håller med! Ledsen avkomma kan knäcka den starkaste. Och blir inte bättre med åren heller. Varje glad dag, just de allra allra flesta, är en lycka för mammahjärtat!