8 november 2010

Målvikt!

Idag har jag, efter ca 10 månaders viktväktande (sedan i mitten av januari), kommit ner till min målvikt! 14 tappade kilon! Jippi! Plus att jag nu får äta 6 points mer om dagen för att sluta gå ner i vikt. Tror jag ska satsa dem på lite ost - det saknar jag mest. Hade lovat mig själv världens snyggaste (dyraste?) jeans som belöning när jag var klar, så nu är det alltså dags för SHOPPING!
Inte illa pinkat för att vara en trähäst!
Men men nu börjar egentligen det stora arbetet med att inte gå upp dem igen förstås ... Aldrig får man vara riktigt glad ...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till viktminskningen. Må de 14 kilona aldrig visa sig igen.
Trevlig SHOPPING önskar
Marre

nillas liv på pinnen sa...

Men jättekul.

Magica de Hex sa...

Tack!

Maj Korner sa...

Duktigt! Verkligen. Fast du kunde väl ha hittat en belöning som var rolig. Shoppa? Yieeks!

Susanna sa...

Jag behöver gå ner 2 kilo - 14 kilo wow! Gratulerar - se upp för jultomten/Kram