12 juni 2012

Väntans tider ...

Är på jobbet och väntar in de tre stackare som faktiskt kommer till bokcirkeln ikväll trots regn och åska. Två hoppade av idag! Blir uppriktigt sagt "pissed off" när folk inte har vett att avboka sig i tid! Nu är jag sur.

UPPRYCKNING MAGICA!!!
Ok då. Vi ska diskutera den senast lästa boken, Den motvillige resenären, av Jenny Diski. Säger ingenting om vad jag tycker om boken ännu. Har avhämtat sjukt goda mackor, bagels med sagolika fyllningar, som vi ska smälla i oss strax.
Annars regnar det som sagt. Och är kolsvart på himlen. Det matchar iofs mitt humör just nu, men det blir nog bättre snart när mina trevliga bokcirkelmedlemmar dyker upp.
Hrmff ....


2 kommentarer:

G sa...

Haha, ungefär som jag kände igår - men det gick ju snabbt över!

Shamrock sa...

Ha det så kul trots avhopp