15 februari 2012

Surprise!!!

Under alla de snart 18 år jag och min sambo har hängt så har vi kanske gett varandra en blomsterkvast eller en ask geléhjärtan någon enstaka gång. Igår var jag VÄLDIGT glad att jag kom hem med en liten ask smarriga praliner till sambon – ni anar icke vilken chock jag fick vid hemkomsten! I köket väntade:

• 9 fantastiska rosor (se bild)
• dyrt o fint rödvin på luftning
• sparrisarna mjälla och lagom kokta, oxfilén fint stekt med rosa mitt och små ungsbakade potatisar knaprigt goda!
• Glass upplagd i liten - HJÄRTFORMAD - stekpanna ...

(Undrar vad det är han döljer/har dåligt samvete över/snart tänker berätta ...)

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Haha,
Jag skulle också börja undra om det där hände mig. Men han kanske bara tycker om dig?! Alltså, hur ska man veta? =P

Magica de Hex sa...

Ja det är inte utan att jag börjar undra ...

Shamrock sa...

Visst är det konstigt att man reagerar så (samma här)

M/S Design sa...

I bland glimmar dom till men det var länge sedan min gjorde det...