15 december 2011

Proppmätt

Kom nyss från vår, alltid lika trevliga, jullunch. Vi har den alltid på jobbet, beställer catering, dricker vin och har det mysigt. Just nu står min mage i fyra hörn och en kant efter att ha proppat i mig julmat - som vi fick av misstag! Vi hade beställt en trerättersmeny - men fick julmat. Det enda problemet med denna måltid var att vi var tvungna att nubba i rödvin. Det gick sådär.
Fick trevlig julklapp, presentkort på Hötorgshallen så det får bli en ekologisk skinka därifrån. Mums!

Bara tre julklappar kvar att köpa, och alla tre består av presentkort (det är de enda storhuliganerna önskar sig). De önskar sig iofs pengar också men det vill inte jag ge.
Nu ska jag gå och vräka mig i soffan och försöka bli lite mindre mätt!

1 kommentar:

Shamrock sa...

nubba rödvin låter inte som en höjdare...