28 maj 2011

I väntan på inspiration ...

Jag kan inte komma på en enda grej, händelse, tilldragelse, happening här. Allt är som vanligt, livet rullar på, fläskkarrén ligger i marinad, gästerna kommer om en timme, vinet är gott – men manbah ÅH! Har inget att skriva om har ingen inspiration, lust, whetever. Veckan har tickat på som vanligt, fast med ett stort undantag kom jag på nu ... vi har bokat en resa till Amazonas och Galapagos i mars nästa år ... Och det känns ju fantastiskt förstås. Har just fått hem en karta över öarna i Galapagos-skärgården som vi ivrigt studerar, ser så fint ut med alla fina pippi-fåglar som också beskrivs på kartan.
Mina pellisar blommar fint och idag har jag unnat mig att köpa rosa pioner som snittblommor - de är mina absoluta favoriter!
Tja det var allt folks.

2 kommentarer:

Maj Korner sa...

Inget att skriva, säger hon, och klämmer till med Galapagos. Jojo.

Det låter väldigt spännande det!

M/S Design sa...

En drömresa!