12 juni 2010

Datanördar är vi inte allihopa

Länge eller rättare sagt flera gånger har jag försökt ladda ner nya ringsignaler till min iPhone eftersom de som är standard i telefonen är så APTRÅKIGA. Idag kom en kompis på besök, och hon är superbra på både iPhone och Mac – så nu har hon hjälpt mig att ladda ner fyra justa låtar som ringsignaler: en Elvis,en Michael Jackson,en Barry White och en från filmen Moulin Rouge!
Jag börjar med Billy Jean ... Mums!
LYCKA!

Visst är jag lätt att tillfredställa?

6 kommentarer:

AnnCharlott sa...

Elvis? Trodde inte du var en fan.

Magica de Hex sa...

Är jag inte, ska bar göra Jane avis!

Maj Korner sa...

Billy Jean kommer för alltid att påminna mig om morgongymnastik i Spanien. På grovt gräs, fortfarande fuktigt av natten, och med strålar från en lågt stående sol.

Maj Korner sa...

Förresten, det är skulle väl passa dig? SVT söker statister

Kollegor på ett bokförlag sökes till Våra Vänners Liv!

http://www.statist.se/common/viewCastings?menu=false&keepthis=true&TB_iframe=true&height=568&width=729

Susanna sa...

Varsågod!
Min datatekniker skulle nog småle åt mina kunskaper men allt är ju relativt. Tack för en härlig dag/Kram S

Magica de Hex sa...

Maj: Jobbar inte på förlag, men tack ändå för tipset!
Susanna: Tack detsamma!