11 maj 2007

Idol-skräck

Tänk er följande scenario:
Klockan är halv elva på kvällen och jag ska just gå och lägga mig. (Observera att vi bor i en 40 kvadratmeter stort hus med tv precis framför sängarna.) Tillbaka till sängen. Jag går njutningsfullt och lägger mig och ser fram emot en lååång natts ostörd sömn.
PRECIS JUST DÅ sätter min sambo på tv:n och ska kolla på AMERICAN IDOL!!! (De äckligt flinande typerna på bilden är juryn i denna föga intressanta såpa.) Sen halvt om halvt tittar sambon, halvt om halvt sover framför detta elände som pågår ungefär till midnatt. VARJE KVÄLL!
Hur ska jag stå ut?

7 kommentarer:

AnnCharlott sa...

Du får ta makten över fjärrkontrollen!

Magica de Hex sa...

Överväger starkt att göra just det!!!

Anonym sa...

Very гapidly this websitе will be famous amid all blog vіsіtors, duе to it's pleasant articles or reviews

my weblog: http://info.action.or.kr/index.php?title=V2_Cigs_Coupon_Code
My web page - V2 Cigs Reviews

Anonym sa...

This is really іntereѕtіng, You're a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your site in my social networks!

My homepage - http://tikiwiki.termx.be
Also see my webpage > Fx-Mentors.Com

Anonym sa...

Eхcellent ρost. I ωas checκing сonstantly this blog аnԁ Ι'm impressed! Very useful info specially the remaining phase :) I deal with such info much. I used to be seeking this particular info for a long time. Thanks and best of luck.

Feel free to surf to my web site: no-ip.org

Anonym sa...

Hey veгy nice blog!

Check out my web site maescentics.medellin.unal.edu.co

Anonym sa...

There are two major causes to use a muscle mass stimulator.

Employing EMS by itself is not a substitute for fat-lifting.


Here is my homepage ... the flex mini