26 januari 2012

Katten också

Katten gick på mig typ halv fem imorse. Gick inte upp. Katten krafsade på garderobsdörren (när han gör det så svajar de fram och tillbaka och för ett j-a väsen) typ fem. Gick inte upp. Katten kloade på täcket typ tjugo över fem. Jag kastade nattlinnet på honom, men missade. (Det ligger annars nerknölat under kudden.) Katten började om från början typ kvart i sex och gick på mig igen. HÖGT kurrande och morrhår i örat (mitt alltså). Fem i sex satte klockradion ingång. Kände att jag hade huvudvärk. Gick upp. Tog två treo. Slog katten (nä, skoja bara). Gav kräket mat eftersom jag är mesig och snäll.
Undrar om det verkligen var en bra idé att skaffa katt?

Kolla länken, den stämmer överens med min morgon ...
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Men den är ju gullig! I alla fall.

mockapocka sa...

Verkar tveksamt. Väldigt tveksamt.
I så fall får den lov att vara vääääldigt göllig.

Magica de Hex sa...

Alltså: GULLIGARE får man leta efter. Basta.