6 september 2010

Vet inte vem jag ska tacka egentligen ...

... kanske är det Guds förtjänst att Blocket finns? Eller kungens? Eller kanske kan det vara Mona Sahlins fel rent utav? Jag har ju berättat att jag håller på och tömmer min pappas lägenhet. Nå. Sent igår kväll la jag ut ett par annonser på Blocket om möbler skänkes mot avhämtning och intet ont anande lade Blocket-novisen Magica glatt även ut telefonnumret. Ni fattar.
I natt var jag tvungen att stänga av telefoneländet och idag har den fått stå på tyst. Annars hade inte fått ett skapandes grand gjort.
Nu har jag tagit bort telefonnumret ur annonsen.
Och när jag hade gjort det öppnade jag mejlen. Typ 100 mejl. En person hade tom fräckheten att tycka att jag skulle bekosta transporten åt henne.

Dra mig baklänges på en liten vagn.
Efter söndag (då ska möblerna skänkas bort) börjar mitt liv igen.

4 kommentarer:

M/S Design sa...

Det är livsfaligt med tel.nr på en sån annons.
Du behöver ett växthus helt enkelt till dina pellisar om du inte får plats med dom i lilla stugan.
Mariana

Magica de Hex sa...

Jo de kan stå i lilla stugan men där har vi ju ingen värme.

nillas liv på pinnen sa...

Inte för att jag tycker något om att du la ut telefonnumret. Inte nåt endaste, tycker jag om det.

Bara att det var lite korkat.

AnnCharlott sa...

Kul tjej det där, som tyckte att du skulle bekosta frakten.