10 juni 2009

Jag lider inte längre

Alla på min arbetsplats (nåja, de flesta) är ibland otroligt bitchiga. Vissa dagar ler de så vänt och rart på morgonen när de kommer för att sedan några dagar senare – vips – se ut som åskmoln och knappt svara på mitt ibland ack så hurtfriska "God morgon". Men nu har jag kommit på vad det är! Något jag sedan några år tillbaka är lyckligen befriad från: PMS!
Ni fattar – vi är 17 kvinnor på min arbetsplats ... varav möjligen fem kan räknas bort ...
Vad sägs om elva brudar med varierande grad av PMS ... Ingen lek!

4 kommentarer:

Speja sa...

Då har man ju ytterligare en sak att se fram emot. Det där verkligen gräsligt - först drabbas hela familjen av mitt fruktansvärda humör - sedan drabbas jag själv av hemsk värk. Bläh.

Magica de Hex sa...

Fast jag lider lite ... av svettningar ... det är ju alltid nåt som ska va fel...

AnnCharlott sa...

Haha, vad menar du med 17 kvinnor varav 5 kan räknas bort? Men in disguise? :)

Magica de Hex sa...

NÄ, men JN, Los Barbros och ev Agge + undertecknad ....