12 maj 2008

Det var som jag misstänkte


Enligt Ninni på Dagarna så ligger det till så här: Bloggar man så bloggar man. Punkt slut. Dag ut och dag in. Jag får ibland helt enkelt inte det berömda ... ur vagnen. Fantasin tryter. Då tycker jag inte att jag har NÅGOT som någon kan vara intresserad av. Suck.
Men om ni nu absolut måste veta det så har jag suttit i en bil hela helgen, på väg till och från Göteborg för att gå på min sambos syrras femtioårsfest. Visserligen står vi mitt uppe i en flytt, men i den familjen uteblir man inte från en femtioårsfest om man inte vill drabbas av EVIG FÖRBANNELSE. Och det vill man ju inte.
Ps. Någon nytta var det väl med trippen, jag hann nästan läsa ut två manus: Mary Hoffmans (Stravaganza ni vet) Klostrets gåta och Resan till den gyllene staden av Kevin Crossley-Holland. Den sista är ruggigt bra, men ännu ej färdigläst. Återkommer!

Inga kommentarer: