30 juli 2007

Snart avslöjad?


Träffade en granne idag som berättade att hon med förtjusning läser min blogg. Det är ju trevligt med uppskattning, gudbevars, men hon hotade också att sms:a ut min bloggadress till alla grannar på vår lilla ö!!! I så fall måste jag genast sluta med bloggandets last annars får jag väl maskera mig eller smyga hem i skydd av mörkret ... Ett alternativ är förstås att bli mesig och snäll, men det ligger ju inte riktigt i min natur ...

Ps. Jag fortsätter att måla plankor om ni undrar varför jag så sällan hör av mig!? Min högra arm är i stort sett ett muskelberg numera. Synd om den vänstra, den ter sig relativt klen i jämförelse! Ds.

2 kommentarer:

AnnCharlott sa...

1. Snälla bloggar är tråkiga.
2. Ibland önskar man ju att man skulle kunna använda båda händerna/armarna lika obehindrat. Eller hur? Spelade en del tennis på semestern och när högerarmen, efter sisådär 40 minuter, började bli trött och seg önskade jag att jag hade kunnat växla över till vänster. Men det lät sig icke göras.

Magica de Hex sa...

Nej det är ganska klent med förmågan i min vänstra arm också, dock har jag tvingats att måla "upp" även den de senaste dagarna pga totalt höger armod!